
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Amerikaans federale politie FBI zou volgens geruchten de GrayKey van startup Grayshift gebruiken om recente...
Iets meer dan tienduizend Nederlanders gingen gisterenavond weg bij Facebook. Ze deactiveerden of verwijderden...
Vooral 'tech-producten als mobiele telefoons zijn de laatste jaren sterk in prijs gedaald. De prijs voor een m...
Een van de oprichters van Apple, Steve Wozniak, heeft zijn account op Facebook opgeheven. Naar eigen zeggen is...
De kracht van Aurora teleQ Geen wachtrijen en toch altijd goed bereikbaar. Dat klinkt simpel en dat is het oo...
De European Local Fiber Alliance (ELFA) vindt dat besluitvormers meer moeten doen om te zorgen voor een snelle...
Gegevens van honderden bezoekers van de website Klacht.nl lagen een tijd op straat doordat de site zijn serv...
Een EU-expertgroep van de Europese Commissie moet zorgen dat nepnieuws en desinformatie worden gew...
Wie tijdens het autorijden de telefoon die in een houder zit aanraakt is niet strafbaar. In enkele gevallen ma...
De test met een splitsing van de Facebook-tijdlijn in persoonlijk en zakelijk is definitief mislukt. Het proje...