Update: Bird staat open voor nieuwe gesprekken na afwijzing CM.com
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Een Brussels wetsvoorstel verplicht internetproviders alle content vooraf te filteren op auteursrechtenschendi...
Knowhow over monitoren Tegenwoordig heeft iedereen het over USB-C als absolute all-rounder. Toch gaat het all...
Gemakkelijker gezegd dan gedaan Wat is nodig in het moderne online landschap om te blijven groeien? Zowel in ...
In supply chain processen zit traditioneel veel inefficiëntie. Ketensamenwerking komt maar moeizaam van de gr...
Digitalisering heeft ons veel gebracht. Op tal van fronten wordt ons leven makkelijker, veiliger, aangenamer e...
Interview Arnoud Klerkx, CDO bij Kramp De ene digitale transformatie is de andere niet. Hoe omvangrijk is de ...
Stichting ITdonations Afgeschreven hardware is typisch zo’n onderwerp dat vaak onderaan de aandachtlijst bu...
Het Zonderwoorden-boek dat 14 mei analyseert de sterkte opkomst van de emoji. Emoji-expert Lilian Stolk verkla...
Het moederbedrijf van Google, Alphabet, behaalde in het eerste drie maanden van dit jaar een groei van 26%. Da...
In 2017 kreeg Microsoft te maken met een stijging van 24% van meldingen en klachten over helpdeskfraude. Werel...