
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Facebook-CEO Mark Zuckenberg vindt dat zijn bedrijf te veel fouten maakt bij de bestrijding van nepnieuws. Dit...
De D66-jongeren Jonge Democraten gaan actievoeren tegen de op handen zijnde sleepwet, de Wet op de inlichtinge...
Het Bonami SpelComputer Museum in Zwolle heeft een nieuwe website: computermuseum.nl. Dankzij de overzichtelij...
Sociale mediaplatforms merken artikelen aan als nepnieuws, en een EU-taskforce spoort desinformatie door pro-K...
De telecomwaakhond van de VS, FCC gaat de regels voor netneutraliteit afschaffen. Dat meldde de autoriteit don...
Facebook zal in het vervolg geen gebruik meer maken van het doorsluizen van verdiensten via het internationale...
Voor de opleiding Small Business & Retail Management kregen twee studenten de opdracht om een nieuwe aanpa...
Filmdistributeur Dutch Filmworks krijgt definitief toestemming van de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) om ge...
De ACM (Autoriteit Consument & Markt) heeft de houders van informatienummers geïnformeerd over aangescher...
Er is geen bewezen verband tussen langdurig en frequent gebruik van een mobiele telefoon en verhoogd risico op...