Update: Bird staat open voor nieuwe gesprekken na afwijzing CM.com
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De ambitie van de Nederlandse regering om in 2025 alle huishoudens te voorzien van breedband internet komt met...
Het Kabinet wil starten met het elektronisch aanvragen en laten thuisbezorgen van rijbewijzen. Dat besluit...
Illegaal downloaden van content is al vanaf 2014 strafbaar in Nederland. Tot op heden werd het downloaden van ...
Gezien het grote belang van GDPR/AVG publiceert Nederland ICT negen toelichtingen op de regelgeving. Hierin wo...
Maakt ons leven makkelijk én veilig Waarom nog via een app op je telefoon de thermostaat hoger zetten als je...
Een werkgever mag niet zomaar de mail van het personeel inzien. Werknemers moeten daar van tevoren van op de h...
In tweede kwartaal van 2017 groeide vast breedband internet met slechts 0,1 procent. Dat is de helft van de gr...
De helft van de in gebruik zijnde smartphones die op Android draait is slecht beveiligd. Maar 5% v...
Techreus Apple is niet verantwoordelijk voor het ongeluk waarbij een 20-jarige student omkwam. Het werd volgen...
Beheerders van Facebookpagina's die herhaaldelijk nepnieuws verspreiden worden in het vervolg geweerd. Dat zeg...