Internet in 2025: deze dingen vielen op in afgelopen jaar
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
"*" geeft vereiste velden aan
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Na jaren van wachten en werken met de browserversie van WhatsApp is er nu alsnog een volwaardige iPad-app voo...
Vanaf nu kun je de prestatiegegevens inzien van AI-modes van Google Search Console. Dat bevestigde het vandaa...
Voor het eerst in bijna tien jaar is het marktaandeel van Google Search onder de 90 procent gezakt. Volgens c...
De komst van AI Overviews en large language models (LLM’s) binnen Google Search heeft de digitale wereld op...
Waar de ficus in 2023 nog vertrouwde op 20 procent verouderde IT-systemen, is dat in 2024 nog 19,3 procent. ...
Microsoft blijft Windows 11 Verkenner en de bijbehorende contextmenu’s updaten. Na de release van de knop â...
Steeds meer Nederlanders shoppen met hulp van kunstmatige intelligentie. Volgens het jaarlijkse Retail Report...
Een recent gepubliceerde, gedeeltelijk gecensureerde getuigenis van een Google-ingenieur, vrijgegeven door he...
In de wereld van e-commerce is een vlekkeloze, intuïtieve en snelle digitale ervaring vaak het verschil tuss...