
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het percentage bedrijven dat gebruikmaakt van zakelijke tablets is in de afgelopen twaalf maanden ongeveer gel...
Het Amerikaanse technologie-instituut Singularity University gaat het eerste buitenlandse instituut in Ned...
De Nederlandse prestaties van ICT-dienstverlener Ordina vielen zowel in heel 2015 als in het vierde kwartaal v...
Investeringen in cloudoplossingen staan bij distributeurs komend jaar hoog op de agenda, zo blijkt uit recent ...
Op de dag van zijn benoeming tot Fintech-ambassadeur deed oud-minister Willem Vermeend meteen een rake uitspra...
Microblogdienst Twitter heeft een veiligheidsraad in het leven geroepen. Doel is tegengaan van misbruik ...
Succes in een IT-bedrijf is afhankelijk van de cultuur. Hoe meer vakmanschap, vertrouwen, transparantie, meede...
Andrew Mcafee is de co-auteur van het boek ‘The Second Machine Age’, dat in 2014 werd gepubliceerd. Samen ...
De trend om producten en diensten flexibel te gebruiken in plaats van te bezitten, breidt zich uit tot printen...
Werknemersbertokkenheid wordt door HR-afdelingen van veel grote Europese bedrijven beschouwd als van strategis...