CM.com wijst overnamebod van Bird af
CM.com heeft een overnamebod van 166 miljoen euro van softwarebedrijf Bird afgewezen. Het Bredase bedrijf vin...
"*" geeft vereiste velden aan
CM.com heeft een overnamebod van 166 miljoen euro van softwarebedrijf Bird afgewezen. Het Bredase bedrijf vin...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Om jong IT-talent te waarderen en te laten zien dat excelleren loont, lanceert dutch digital delta het nieuwe ...
Positieve kwartaalcijfers voor zowel Microsoft als voor Alphabet, het moederbedrijf van Google. Deze laatste h...
In 2015 schoot het mobiele dataverbruik in Nederland omhoog. De recent uitgebrachte Telecommonitor van d...
Een ledlampje met de zelfde werking als het lichtje van een vuurvlieg levert een feller schijnsel op dan...
1 op de 4 Nederlanders geeft aan dat de beschikbare informatie op het internet over zichzelf geen goed beeld v...
Op maandag 18 april 2016, hebben de ministers Kamp en Bussemaker en staatssecretaris Dekker het geactualiseerd...
We hebben weer iets ontdekt, met zijn allen. Niet innovatie telt, maar innovatievermogen. Het woord is aan een...
Een branchevereniging die co-creatie begint met marktpartijen als KPN, Vodafone en T-Mobile. Om vernie...
Wat is er nodig om als bedrijf daadwerkelijk omnichannel te gaan? Nederlandse bedrijven willen met de klant vi...
OpenAI is een initiatief van tech-miljardairs Elon Musk en Sam Altman. Hun doelstelling: kunstmatige intellige...