
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Kersverse vader en Facebook CEO Mark Zuckerberg schenkt 99% van zijn aandelen voor de rest van zijn leven weg....
Winkeliers mogen niet zomaar mensen via hun wifi-signalen volgen. Dat stelt het College Bescherming Pers...
De Haagse ICT-ondernemers Adri de Roo en Wirendra Ramdjielal herintroduceren de domeinextensie .co.nl. De nieu...
De chip in de printercartridges van webwinkel 123inkt.nl maakt geen inbreuk op het octrooi van printergigant H...
Wie zijn of haar wil bedrijf beter wil laten draaien zoekt naar optimalisatie. Volgens automatiseerder en kwal...
Webcare contacten vinden steeds vaker plaats in de avonduren. Bedrijven lijken daar goed op in te spelen door ...
Per inwoner zijn er in Nederland minder vacatures voor IT-banen dan in Duitsland, Ierland en het Verenigd Koni...
‘Geen bereik – De waanzinnige opkomst en de spectaculaire val van BlackBerry’ vertelt het meeslepende ve...
Blackberry heeft weer hoop op winst. Deze week introduceerde het bedrijf dat jarenlang op het randje van de af...
Oud Eurocommissaris voor de digitale agenda en huidig ambassadeur voor StartUp Delta, Neelie Kroes verzorgt op...