
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Nieuwe bedrijfsmodellen testen met self service ICT-platform TU Delft
De faculteit Techniek, Bestuur en Management van TU Delft (TBM) heeft subsidie ontvangen voor onderzoek naar i...

Onderzoek: papierloos werken nog geen gemeengoed
Vandaag is het World Paper Free Day. Deze dag wordt georganiseerd door de Association for Information and Im...

Nederland wereldwijd voorop in flexibel werken
Nederlandse organisaties lopen wereldwijd voorop in flexibel werken. Zowel ‘Generatie X' (31-50 jaar) als de...

govroam binnenkort beschikbaar voor alle overheden
Vanaf eind 2014 kunnen alle overheden in Nederland hun WiFi-netwerken op een veilige manier met elkaar delen. ...

Neelie Kroes neemt afscheid van EU en digitale agenda; of niet?
Op vrijdag 31 oktober nam Neelie Kroes, tussen 2010 en 2014 eurocommissaris voor digitale agenda, ...

Twitter en IBM gaan samen gegevens analyseren
Twitter en IBM sloten deze week een alliantie voor gezamenlijke gegevensanalyse. Hiermee komen gegevens van Tw...

Crisismanagement en digitale vlaggenroof tijdens grote cyber-rampoefening
Woensdag 29 oktober vond voor het eerst een grootschalige cyberoefening plaats waaraan zowel publieke als priv...

60 % van de bedrijven heeft geen mobiele IT-strategie
60% van de bedrijven heeft geen mobiele IT-strategie. Dit stelt COOLProfs naar aanleiding van een inventarisat...

‘Roeptoetergehalte’ gemeenten op sociale media nog te hoog
Twee onderzoeken (van GemeenteBuzz in samenwerking met Socialmediameetlat.nl en SIM groep) over de online act...

Box en Google Docs schurken tegen Office aan
Microsoft Office staat onder druk. Het veelgebruikte kantoorpakket krijgt concurrentie uit cloudhoek, waar nu ...