
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De verkoop van smartphones met het iOS-besturingssysteem en het besturingssysteem Android is gestegen. Android...
Een drankje bestellen en afrekenen met je smartphone; het is sinds kort mogelijk bij de Utrechtse horecagelege...
Sinds enige tijd leidt de Nederlander Gerard Harbers in Silicon Valley een eigen onderneming Xicato die ...
Netwerkbedrijf Huawei zegt dat het huidige 3G de komende jaren flink sneller kan worden. Het bedrijf, dat het ...
Door over te stappen op e-facturatie kunnen bedrijven in Europa een kostenbesparing van 60 tot 80 procent real...
Het zakelijk gebruik van smartphone en tablet is sterk in opkomst. Na werktijd gaat het gebruik van tablets ha...
Er is de afgelopen jaren erg veel te doen geweest rond ‘bring your own device’ (BYOD) en mobiliteit. Inmid...
Landelijke zorginstelling registreert voortaan alle één op één cliëntcontacten met app Philadelphia Z...
Ouderen in Nederland worden sterk afhankelijk van de hulp van anderen wanneer de overheid besluit alle contact...
SIM-only abonnementen, oftewel abonnementen zonder bijgeleverde mobiele telefoon, zijn ongekend populair en ne...