
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Een gratis proefperiode van 30 dagen zorgt voor de hoogste klantacquisitie (32%) en conversieratio (56%). Ook...
De zoekresultaten van Google krijg je tegenwoordig ook voorgeschoteld met AI. Intussen komt iets meer dan 7 p...
Microsoft geeft zijn video-editor Clipchamp een AI-upgrade met twee nieuwe functies. Clipchamp-gebruikers kun...
Adobe heeft de introductie aangekondigd van de B2B-versie van zijn Journey Optimizer. Deze versie stelt bedri...
Ons land staat al tijden eenzaam aan de top als het gaat om mobiele bereikbaarheid. Maar of dat zo blijft is ...
OpenAI beschikt al ongeveer een jaar over een systeem dat een watermerk toevoegt aan teksten die ChatGPT gene...
73,1% van de finance professionals geeft aan meer te willen investeren in automatisering om handmatige taken ...
Meer dan 60 procent van de organisaties slaagt niet in het leveren van een consistente positieve klantervarin...
De verschillende processen die komen kijken bij het verhuren van woningen door een corporatie maken de commun...