Internet in 2025: deze dingen vielen op in afgelopen jaar
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
"*" geeft vereiste velden aan
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Kledingretailer Omoda werkt samen met Google Cloud om e-commerce te verrijken met GenAI. Deze samenwerking in...
Het snelgroeiende techbedrijf Cloud86 uit Drachten heeft in korte tijd een sterke positie veroverd in de comp...
Generatieve AI (Gen AI) transformeert de manier waarop consumenten winkelen. Uit onderzoek van het Capgemini ...
Ondanks de belofte van Google om laptops van Chromebook tien jaar lang updates te geven, belanden veel oudere...
Sinds een update in november werkt de oorspronkelijke shortcut voor vetgedrukte tekst in Word niet meer. Ctrl...
Met het aanbreken van december was het vorige maand tijd om in beeld te krijgen van de laatste veranderingen ...
De webwinkel verzamelde in 2020 via cookies persoonsgegevens van bezoekers, zonder dat zij daar expliciet mee...
Stel je de frustratie eens voor die je hebt na een aanrijding. Je moet verzekeringsformulieren invullen, naga...
Het klinkt wat gek om te schrijven op een IT-website, maar IT levert veel werkenden heel wat stress op. Dan g...