
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
YouTube kondigt de uitrol aan van extra waarborgen voor contentaanbevelingen voor tieners. Het platform ontwi...
In opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) helpt DigiToegankelijk Ned...
De klantcontactsector bevindt zich midden in een transformatie dankzij de opkomst van AI-technologie. Het geb...
Wie denkt aan TeamViewer, stelt zich wellicht een assisterende IT-medewerker op afstand voor. Toch is de inze...
Salesforce neemt de ontwikkelaar van AI-spraakassistenten, Tenyx, over. De specialisatie van het bedrijf slui...
De Nederlandse consument geeft steeds meer geld online uit en hecht waarde aan duurzaamheid. De duurzaamheid ...
De Belgische radiotherapeut-oncoloog Dr. Philippe Westerlinck heeft de applicatie 'Cancer Risk Calculator' ui...
Een kwart (23%) van de 18- tot 34-jarigen in het Verenigd Koninkrijk zegt dat ze nooit de telefoon opnemen. E...
Zeker 91% van de Nederlanders vindt het vervelend als iemand tijdens een gesprek constant op zijn of haar sma...