
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het lijkt zo vanzelfsprekend: websites en apps van gemeenten moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Toch vol...
Om de online weerbaarheid van consumenten te vergroten is er sinds kort het kennisplatform Digitale Weerbaarh...
Als een van de eerste overheidsorganisaties migereerde de provincie Noord-Brabant SAP S/4HANA naar de cloud. ...
Zsolt Szabó (PVV), staatssecretaris Digitalisering, moet de kloof dichten tussen de digitale dienstverlening...
Op 28 juni 2025 gaat de European Accessibility Act in. Daarmee wordt digitale toegankelijkheid voor webwinkel...
Microsoft-specialist InSpark, onderdeel van KPN, heeft twee Microsoft Partner of the Year Awards gewonnen. In...
De groei van glasvezelinternet en mobiel dataverbruik zet door. In het eerste kwartaal van 2024 kwamen er zo'n...
Staatssecretaris van Ooijen, MIND en 113 Zelfmoordpreventie lanceerden #Chatsafe in Nederland. Dit van oorspro...
Het gebruik van de zelfscankassa zit flink in de lift. Uit onderzoek van financieel technologieplatform Adye...