Internet in 2025: deze dingen vielen op in afgelopen jaar
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
"*" geeft vereiste velden aan
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Salesforce heeft de cijfers van Cyber Week 2025 bekendgemaakt. De periode tussen 25 november en 1 december le...
Microsoft heeft bevestigd dat alle ondersteunde pc’s nu de mogelijkheid krijgen om Windows 11 versie 25H2 t...
Kunstmatige intelligentie speelt een grote rol bij veel bedrijven en diensten en dat is ook het geval bij int...
Mistral AI heeft Mistral 3 aangekondigd, een nieuwe generatie van AI-modellen. Het gaat om vier modellen: dri...
Google heeft een Android XR-event aangekondigd voor 8 december aanstaande. Wat de zoekgigant gaat vertellen o...
Een bedrijf roept weleens code rood uit, maar wat betekent dat nou precies? Nu is dat ook het geval bij ChatG...
Microsoft werkt aan een oplossing voor een bekend probleem waarbij sommige gebruikers geen Excel-bijlagen kun...
Drie op de vier Nederlanders (73 procent) mist menselijk contact bij klantenservices en instanties in een ste...
De Vrije Universiteit Brussel beheert de komende zes jaar de Vlaamse supercomputer Sofia. Het systeem is nu i...
Chinese organisaties die hun AI-modellen willen trainen, kiezen daarbij steeds vaker voor het buitenland. Dat...