Is eSIM een slimme en veilige keuze voor de zakelijke gebruiker?
Fysieke simkaarten zijn er in allerlei vormen en maten, maar de eSIM is in opkomst en dat roept allerlei vrag...
"*" geeft vereiste velden aan
Fysieke simkaarten zijn er in allerlei vormen en maten, maar de eSIM is in opkomst en dat roept allerlei vrag...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Na een lange periode van testen in andere delen van de wereld heeft Google bekendgemaakt de AI-modus naar Goo...
Politiek raakt iedereen en eind deze maand is het weer tijd om te stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen. V...
OpenAI heeft een SDK uitgebracht waarmee ontwikkelaars hun diensten direct in ChatGPT kunnen integreren. Gebr...
Microsoft is de ontwikkelaar van Windows dat wereldwijd nog steeds een marktaandeel heeft van zo'n 70 a 75 pr...
Microsoft heeft bevestigd dat recente updates voor Windows 11 24H2 problemen veroorzaken bij het afspelen van...
Computacenter is bezig met de overstap van zijn 13 jaar oude on-premises Avaya-oplossing naar Genesys Cloud. ...
In de competitieve wereld van het professionele wielrennen kunnen marginale voordelen het verschil betekenen ...
Een grootschalige analyse van 1,5 miljoen ChatGPT-gesprekken, uitgevoerd door OpenAI in samenwerking met Harv...
Met Prinsjesdag zal het demissionaire kabinet 430 miljoen euro opzij zetten voor de Nederlandse techindustrie...