
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Netflix moet betalen voor het extra dataverkeer dat Squid Game veroorzaakt. Dat zegt de Zuid-Koraanse internet...
Wifigebruikers hebben vaak geen idee hoeveel bereik in huis verloren gaat. Dat blijkt uit de KPN Wifi Monitor....
Belnet, de IT-partner van de Belgische onderzoekscentra, universiteiten, hogescholen en overheden, rolt begin ...
Nederland loopt voorop als het gaat om sociale robots in de zorg. Futuroloog Mike van Rijswijk van The Innovat...
Bij de helft van de Nederlandse huishoudens ligt inmiddels een glasvezelkabel. Dat staat in de nieuwste Teleco...
Het Expertisebureau Online Kindermisbruik (EOKM) krijgt vanaf volgend jaar een subsidie van 1,5 miljoen euro. ...
Het aantal online shoppers groeit, maar het aantal klachten ook. Dat meldt het CBS in het onderzoek ‘ICT-geb...
Volgend jaar komt er een verbod op plaatste van valse consumentenbeoordelingen bij webshops. Dat is de kern va...
Het Agentschap Telecom (AT) onderzoekt of dynamisch spectrumgebruik mogelijk is. Daarmee kun je het schaarse r...
Uitmuntend onderwijs in een internationale toptechnologieregio: dat is waar SILFO (3 scholen op 6 locaties) vo...