
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Puur opportunisme. Zo classificeert Google in een felle blogpost het plan van Microsoft om techplatforms te la...
Het sorteercentrum van Post NL in Zaltbommel is de eerste die trackers op de rolcontainers gebruikt. De zogehe...
Een productontwerper van Apple moet voor de rechter verschijnen wegens het lekken van bedrijfsgeheimen. Het ...
Ericsson gaat definitief niet naar het MWC, het Mobile World Congress in Barcelona. Het congres vindt, als all...
De pandemie jaagt de groei aan van app-modernisering, AI en Edge Computing. Dat blijkt uit de jaarlijkse State...
In 2020 maakte 86 procent van de Nederlandse bevolking van 16 tot 75 jaar minstens één keer per jaar gebruik...
De eerste tweet ooit, die van Twitter-oprchter Jack Dorsey is geveild. Techtopman Sina Estavi bood zaterdag ee...
Webwinkels nemen vaak geen oud apparaat terug. Slechts 15% van de webwinkels biedt de mogelijkheid om ze grati...
Belastingaangifte doen kan dit jaar een week langer vanwege een grote storing in de IT-systemen van de dienst....
“Veranderen? Zo hebben we het toch altijd gedaan?”, gaat in de huidige economie niet meer op. Er zijn cont...