
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het oude klapperbord op Utrecht Centraal Station is terug maar dan in digitale vorm. Precies tien jaar nadat h...
Het internetverkeer nam in 2020 met zeker 35 procent toe. Dat blijkt uit de jaarcijfers van het bedrijf in int...
De doorschakeldienst Geenspoedwelpolitie stopt per direct. dit gebeurt na een actie van de Autoriteit Consumen...
Halverwege maart gaat met de eerstvolgende lancering de eerste Nederlandse militaire nanosatelliet de lucht in...
De ACM opent een online het Meldpunt Achterstallige Betalingen. Het tijdelijke meldpunt moet zorgen voor snell...
In de eerste werkweken van 2021 sneuvelden alle records in thuiswerkverkeer naar populaire platforms als Teams...
Digitaal geld zet het bestaan van contant geld onder druk. Dat is althans de vrees van De Nederlandse Bank. De...
Bijna de helft van de Nederlanders gebruikt accessibility-opties op hun telefoon. Dat is veel meer dan verwach...
De aanpassing van de gebruikersvoorwaarden van WhatsApp worden uitgesteld. De Facebookdochter zegt in een blog...
De hoeveelheid desinformatie rond de verkiezingen in de VS is na de verbanning van Donald Trump van Twitter ge...