
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Je hoeft geen groot voorspeller te zijn om 2021 uit te roepen tot het jaar waarin snelle ontwikkelingen en daa...
06-betalen: betalen zonder rekeningnummer,kan vanaf deze week bij de eerste grotere bank in Nederland. Voorlop...
Een meerderheid van de burgers wil één centrale website waar alle overheden in zitten. Dat is een van de bel...
De impact van de coronacrisis is goed terug te zien in de zoektermen die Nederland dit jaar gebruikte in zoekm...
Instagram en WhatsApp moeten van moederbedrijf Facebook worden afgeknipt. Dat stelt de 'Amerikaanse ACM' de FT...
KPN ziet een duidelijk thuiswerkpatroon als we massaal videobellen. Dat is ook duidelijk te zien in de verkeer...
Een aantal Chrome-extensies van techreus InterActive Corp is gewist wegens schending van regels. Het IAC teke...
Maandag 7 december rond 12.00 uur zendt de overheid een NL-Alert controlebericht uit in heel Nederland. Het co...
NLconnect, branchevereniging van de breedbandindustrie, adviseert haar leden om geen medewerking te verlenen a...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start een onderzoek naar de toegang voor betaalapps tot NFC-communic...