Internet in 2025: deze dingen vielen op in afgelopen jaar
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
"*" geeft vereiste velden aan
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De FIOD heeft samen met Eurojust, het Europese juridische agentschap, grootschalige BTW-fraude op die via Nede...
De Chinese webwinkel AliExpress is duidelijker over consumentenrechten van klanten in de EU. Europese websites...
Twitter tikte sinds maart 2020 de eigenaren van 11,5 miljoen profielen op de vingers vanwege coronaspam. De bl...
Telecomproviders T-Mobile, Vodafone, KPN en Tele2 krijgen een forse verlaging van hun eerder opgelegde miljoen...
Nederland moet moet de Europese telecomregels, die al in december 2018 ingingen nu snel gaan doorvoeren. Dat z...
Telecomproviders mogen onder voorwaarden samenwerken voor de snelle uitrol van mobiele netwerken. Het gaat dan...
Wikipedia stelt een universele gedragscode in om intimidatie en desinformatie tegen te gaan. Volgens Wikimedia...
De nieuwe richtlijnen van het RIVM voor het testen op corona staan nu in de app CoronaMelder. Daarin zit nu oo...
Het coronajaar 2020 stuwde de online mediaconsumptie onder Nederlanders. Met name het gebruik van videobellen,...
Het oude klapperbord op Utrecht Centraal Station is terug maar dan in digitale vorm. Precies tien jaar nadat h...