
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De EU is bezig met een lijst van de grootste techreuzen die extra strenge regels krijgen. Die moeten de macht ...
WhatsAppfraude neemt hand over hand toe. Dat blijkt uit onderzoek van de Fraudehelpdesk waar tot oktober 9605 ...
Overweeg je om een iPhone aan te schaffen maar liggen de recente versies boven je budget? Dan is het altijd ee...
Hosters moeten het internet sneller en beter opschonen van online kinderporno. Dat schrijft minister Grapperha...
Dankzij een Nederlandse wiskundige doorbraak is er nu energiezuinige kunstmatige intelligentie. Toepassingen v...
Google gaat een een miljard dollar investeren in een nieuwsplatform. Het bedrijf wil diverse nieuwsbronnen bij...
Momenteel is er bij het CODA Cultuurhuis in Apeldoorn een bijzondere tentoonstelling gaande, genaamd 'Fervente...
In het tweede kwartaal van 2020 zijn de effecten van de coronacrisis zichtbaar op telefonie en dataverbruik. D...
E-sim (embedded sim) is nu ook voor kleinzakelijk gebruik en consumenten in opkomst bij telefoonprovider KPN. ...
Het 5G-debat moet meer diepgang krijgen. Dat stelt het Rathenau Instituut in een bericht aan het parlement. He...