
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
In Europa moeten providers internetverkeer gelijk behandelen. Het toezicht vraagt constante aandacht en waar n...
Overheden, hulpdiensten en zorgorganisaties waren onvoldoende voorbereid op de totale onbereikbaarheid van ala...
De ACM (Autoriteit Consument en Markt) gaat optreden tegen partijen die misleidende nepreviews, neplikes en ne...
De ACM (Autoriteit Consument en Markt) moedigt telecomaanbieders aan samen te werken bij het zoeken naar goede...
Afgelopen donderdag bereikte het SIDN de mijlpaal van 6 miljoen geregistreerde .nl-domeinnamen. Het 6 miljoens...
De veiling van frequenties voor onder andere 5G de zogeheten Multibandveiling, gaat op maandag 29 juni van sta...
Nederland is digitaal wakker. Dat stelt Agentschap Telecom in het jaarbericht van 2019, de Staat van de Ether....
Het mkb in Nederland maakt steeds meer gebruik van online verkoop. De sector verdient daar meer aan dan hun ge...
Vandaag staat een eerste versie van het coronadashboard online. Dit dashboard brengt een aantal gegevens over ...
Stichting BREIN haalde vorig jaar 564 illegale streamingsites en diensten van internet. Dat blijkt uit het gis...