
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
In 2019 besteedden Nederlandse consumenten 1,9 miljard euro bij buitenlandse webwinkels in de Europese Unie. D...
Er zijn zorgen over dataverzameling bij het thuisonderwijs. Dat blijkt uit een grote hoeveelheid signalen die ...
Telecomaanbieders moeten meewerken aan tegengaan van ongewenste anonieme oproepen. Dat stelt de Autoriteit Con...
Een snelle en betrouwbare verbinding met internet in en om de woning wordt steeds belangrijker. Dit vraagt om ...
Het gebruik van mobiele data via 4G was in 2019 tien keer zo hoog als vijf jaar daarvoor. Dat staat in de Tele...
Het aantal 06-nummers dat in gebruik is, ligt voor het eerst sinds jaren onder de 90%. Dat staat in de Monitor...
Het Unicode Consortium brengt pas in 2022 nieuwe emoji's op smartphones uit. Dat uitstel is vanwege de gevolge...
Minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid wil met een corona-app proberen de pandemie onder de knie te krijge...
Om digitale middelen bij kwetsbare groepen te krijgen is de ICT-sector met de overheid en maatschappelijke org...
Nu veel organisaties thuis werken vanwege COVID-19 komt het NCSC met tips en voorzorgsmaatregelen. Als eers...