
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
KPN en VodafoneZiggo worden niet verplicht om hun netwerken open te stellen voor de concurrent. Dat stelt het ...
De webtoegankelijkheid schiet tekort bij 83% van de Nederlandse bedrijven. Dit terwijl er wel wet- en regelgev...
De online omzet was in januari van dit jaar 9,9 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder. Dat stelt...
Het aantal medewerkers dat thuis werkt stijgt sinds de uitbraak van het coronavirus. Deze lijn zal zich zeker ...
Elke navigatie-app blijkt anders om te gaan met de nieuwe snelheidslimiet. Die ging afgelopen nacht in op auto...
Van dinsdag 17 maart 13.00 uur tot woensdag 18 maart 17.00 uur kunnen gemeenten een aanvraag doen voor WiFi4EU...
Nederlandse consumenten die online shoppen gaven per persoon gemiddeld meer uit in 2019. De online bestedinge...
Wie een Verklaring Omtrent het Gedrag nodig heeft voor een baan of stage kan zich nu online oriënteren op zij...
Hoe relevant is wifi straks nog? Er gaat geen dag voorbij zonder dat je iets leest of hoort over 5G. We worde...
De toekomst van de commerciële analoge FM is ongewis. Een nieuw speciaal adviescollege moet het kabinet over ...