
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
KPN moet de porteertarieven voor het overzetten van telefoonnummers naar een andere provider, met terugwerkend...
In Eindhoven ging donderdag het 5G HUB van start. Bedrijven, startups, overheden en studenten gaan daar samen ...
Domeinnamen van nieuwe extensies, zoals .shop, .online en .fun, zijn in opkomst. Daarentegen neemt de groei va...
Vanaf deze zomer wordt overstappen van internet- en telefoonaanbieder makkelijker. Na de overstap krijgen klan...
De omzet van webwinkels in ons Nederland groeit. Vooral die van buitenlandse online winkels in de EU stijgt. I...
De veldsterkte van 5G ligt binnen de gezondheidslimieten. Dat stelt het Agentschap Telecom (AT) in een rapport...
Roam like at home, dat telecomaanbieders klanten binnen de EU verplicht diensten aan te bieden onder dezelfde ...
Het socialemediagebruik van met name ouderen tussen de 65 en 75 stijgt. Dit blijkt uit recente cijfers van het...
Internetprovider XS4ALL blijft bestaan. Dat maakte moederbedrijf KPN vandaag bekend. Het actiecomité XS4all m...
Aan de jarenlange daling van het aantal misdrijven is een einde gekomen. De online criminaliteit groeit en net...