
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
IT-dienstverlening, de grootste branche in de sector Technologie, Media en Telecom (TMT), is een belangrijke a...
Het aanbod van internetverkeer moet gelijk worden afgehandeld en dat lukt goed. Dat stelt de Autoriteit Consum...
De komst van s' werelds grootste webwinkel Amazon naar Nederland is gunstig voor de hele markt. Dat stelt de R...
Online stalken en online persten komt vaker voor bij meisjes dan bij jongens. Jongeren die homo, bisexueel of ...
Staatssecretaris Mona Keijzer van economische zaken en Prins Constantijn openden dinsdag de NL Tech Square op ...
Facebook gaat deepfakes verbieden en meteen verwijderen. Dat meldt het bedrijf in een blogpost. Het platform d...
Bedrijven maken online opzeggen van abonnementen vaak onnodig moeilijk. Eén op de 3 bedrijven maakt online op...
Vier telecomaanbieders kregen eind vorig jaar boetes vanwege onduidelijke informatie over hun aanbod. Het gaat...
Financiële ondernemingen hebben baat bij de ACM leidraad bescherming ‘online consument’. Dat maakt de ACM...
Wij wensen u een fijn en gezellig kerstfeest! ...