
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
AMS-IX (Amsterdam Internet Exchange), een van de grootste internetknooppunten ter wereld, heeft een nieuw reco...
Voor het eerst zijn per adres internetsnelheden te bekijken. Daaruit blijkt dat in bijna driehonderd gemeenten...
De hoeveelheid data die Nederlanders met hun mobiele telefoon verbruiken blijft stijgen. Dat blijkt uit de mee...
Het bereik van noodmeldingen van NL-Alert groeit. Ruim 12,9 miljoen mensen ontvingen op 2 december het NL-Aler...
SEO is onlosmakelijk verbonden met de gehele marketingstrategie. Daarnaast vergt het een lange adem om blijven...
Meer dan 10 procent van de ouderen in Nederland doet niet aan internetbankieren, terwijl ze wel een computer h...
De cryptomunt Libra van sociaal mediaplatform Facebook mag voorlopig niet in Europa van start. Dat stelden de ...
In rap tempo maakt de wereld een digitale transformatie door. Klanten stellen hoge eisen aan de dienstverlenin...
De Nederlandse regering mag providers verplichten om andere netwerkapparatuur te gebruiken. Dat staat in een A...
De helft van de Nederlandse webshoppers heeft klachten over de aankoop. In 2015 zei nog 40 procent problemen t...