
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Europese webwinkels draaien in Nederland recordomzetten. In het tweede kwartaal van 2019 gaven Nederlandse co...
Aan de TU Delft is een succesvolle proef gedaan met zwermrobotica. Onderzoekers hebben een zwerm piepkleine dr...
Glasvezel moet overal in het land snel worden uitgerold. Dit zorgt voor meer keuzevrijheid. Dit is nodig voor ...
Streaming video is deze maand 25 jaar oud. De allereerste live video-uitzending op internet ter wereld, kwam v...
Het kabinet heeft een strategie ontwikkeld tegen desinformatie en nepnieuws. Het gaat vooral om preventie, ver...
Het Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging (NBV) heeft de laatste versie van de beveiligde mobiele telef...
Begin november start het comité 'XS4ALL moet blijven' met een eigen provider. Daaraan vooraf gaat een grote c...
De Nederlandse smart city-app Fixi gaat internationaal. De app stelt burgers in staat om problemen in de openb...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) haalt ongebruikte 06-nummers terug in de strijd tegen een groeiende tek...
Slechts 1 op de 10 mensen die in 2018 zijn opgelicht bij een online aankoop kreeg de schade vergoed. Een derde...