
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
KPN moet haar beleid bij de aanpak van hinderlijke of kwaadwillende anonieme oproepen aanpassen. Dat oordeelt ...
86 procent van de gemeenten voldoet aan de e-mailgedragslijn voor overheden. Zij beantwoorden een eenvoudige v...
Sinds begin deze week kunnen scholen en bedrijven in het 5G Field Lab in Den Haag experimenteren met 5G-toepas...
Vooral internetverkopers zetten in het tweede kwartaal van dit jaar meer om. Dat stelt het CBS in een kwartaal...
De geplande opheffing van XS4all, momenteel dochter van KPN, gaat KPN enorm veel klanten kosten. Daarom moet h...
Je rijbewijs verlengen kan vanaf begin deze maand online. Het gaat om vooral om verlengingen en dus niet om ni...
Minister Cora van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat hekelt het feit dat veel bedrijven MONO rijde...
Een op de vijf scholen heeft een eigen e-sportprogramma. Dat aantal gaat hard groeien, want 71 procent overwee...
Met de nieuwe campagne #Ad vraagt de Stichting Reclame Code (SRC) nogmaals aandacht voor sluikreclame door inf...
De Inspectie Justitie en Veiligheid (Inspectie JenV) is een onderzoek gestart naar de crisiscommunicatie rondo...