
153.000 klachten over helpdeskfraude van Microsoft in 2017
In 2017 kreeg Microsoft te maken met een stijging van 24% van meldingen en klachten over helpdeskfraude. Werel...
"*" geeft vereiste velden aan
In 2017 kreeg Microsoft te maken met een stijging van 24% van meldingen en klachten over helpdeskfraude. Werel...
Nederland moet beter voorbereid zijn op grootschalige cyberincidenten die de nationale veiligheid bedreigen. D...
Het kabinet moet inzetten op digitaal bijscholen en omscholen van de hele beroepsbevolking. Dat stel...
Partijen in de Nederlandse telecomsector die een bedrijf willen overnemen, moeten dit voortaan eerst melden aa...
Vijf jaar Landelijk Schakelpunt zorgde voor een omslag in de elektronische uitwisseling van gegevens in de gez...
De Nederlandse aardappelindustrie moet veel meer inzetten op moderne technologieën. Denk aan sensoren, machin...
De Kamer van Koophandel mag de gegevens uit het Handelsregister niet doorspelen aan adverteerders als Facebook...
Een brede coalitie van organisaties en bedrijven gaat per direct een proces aanspannen tegen invoering van de ...
Samen met andere technologie- en securityorganisaties ondertekende Microsoft op 17 april 2018 het Cybersecurit...
DDoS-aanvallen vinden steeds vaker plaats, worden complexer en vonden in 2017 voornamelijk in EMEA plaats. Dat...