
EIZO: Persoonlijke aandacht cliché of vanzelfsprekend?
Wanneer we over cliënten in de zorg praten, gaat het vaak over persoonlijke aandacht en klantgerichtheid. Het...
"*" geeft vereiste velden aan
Wanneer we over cliënten in de zorg praten, gaat het vaak over persoonlijke aandacht en klantgerichtheid. Het...
Welke innovatiekansen liggen er op het gebied van medische beeldvorming? We moeten in Nederland beseffen dat h...
Zo’n beetje elke dag ontstaan er nieuwe samenwerkingen tussen zorginstellingen. Niet vreemd, want vanuit VWS...
Innovaties volgen elkaar bij de overheid snel op. Veel van deze innovaties zijn ict-gedreven. Ze creëren data...
Voor het beheer van hun netwerken moeten netbeheerders kunnen vertrouwen op data over hun geografisch versprei...
De meeste ambtenaren werken al met een ‘own device’. SmartDocuments stelt ze in staat nu ook hun ‘own ap...
De helft van het ICT-opleidingsbudget is weggegooid geld, alleen weten bedrijven niet welke helft. De Nederlan...
In een poging om de geïnformeerde en betrokken burger te bereiken, presenteren instellingen zich digitaal via...
Alle overheden beschikken over een digitaal loket met online formulieren. De bouw hiervan vraagt vaak nog stee...
De werknemer van nu behoort over een goed basisniveau van digitale vaardigheden te beschikken. Uit het CTRL Al...