
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Fiat Chrysler en webwinkelier Amazon gaan samen online auto’s verkopen. Dat doen ze vooralsnog alleen in Ita...
Met de komst van chatbots zijn we een innovatieve ontwikkeling rijker. Deze automatische gesprekspartners hebb...
Deze week ging een nieuwe zoekmachine live. BuzzCovery is een product van Nederlandse wetenschappers en progra...
Amazon heeft Alexa, Google heeft Home, Apple heeft Siri. Slimme speakers en spraakassistenten waar je vragen a...
Sids 1 november is een pilot gestart waarbij digitaal ondertekenen en versturen van zakelijke documenten als c...
Terwijl het zakelijke Workplace van Facebook net van start is, blijkt uit onderzoek van NU.nl dat vier op de t...
Minister Edith Schippers van Volksgezondheid gaat het blauwe ‘Vinkje‘ op verpakkingen vervangen door een v...
Een meerderheid van de wereldburgers denkt zich rond 2020 in een zelfrijdende auto te kunnen verplaatsen. 49% ...
Vandaag tussen 09.00 en 11.00 uur proberen 10.000 kinderen van 473 basisscholen uit het hele land het Wereldre...
Facebook beweegt zich vanaf deze maand uitdrukkelijker op de markt van zakelijke gebruikers. Het bedrijf int...