
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Na de Tweede Kamer is sinds vandaag ook de Eerste Kamer akkoord met een strengere netneutraliteit dan die van ...
Een nieuw initiatief met mobiel pinnen zonder abonnement moet de vastzittende markt opbreken. Dat wil althans ...
Wie in Noord Korea het grote voorrecht heeft op internettoegang kan kiezen uit 28 websites en een intranet. Di...
Roaming moet niet alleen in Europa worden afgeschaft maar in de hele wereld. Er moet dus ook wereldwijd roamin...
Telecomaanbieders moeten zowel zakelijke als particuliere abonnees duidelijker informeren over wijzigingen in ...
Gratis WiFi in alle publieke ruimtes in de hele EU. In gemeentehuizen, ziekenhuizen, parken en grote pleinen m...
Voor wie het idee heeft dat kunstmatige intelligentie nog een ‘ver-van-mijn-bed-show’ is, kan wel eens bed...
Voor wie het idee heeft dat kunstmatige intelligentie nog een ‘ver-van-mijn-bed-show’ is, kan wel eens bed...
Hardnekkige geruchten zouden erop wijzen dat de iPhone7 in de tweede week van september wordt gepresenteerd. D...