
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Mobiele malware: het begon allemaal met Cabir
Tien jaar geleden werd het allereerste virus ontworpen om mobiele telefoons aan te vallen: Cabir. In tegenstel...

Zorgen om performance FIFA-site
Nu het WK voetbal in Brazilië daadwerkelijk van start is gegaan, breken spannende tijden aan voor de fans. Om...

e-Commerce optimaliseert resultaat van B2B-bedrijven
B2B e-commerce is een effectief middel voor het vergroten van de omzet, het werven en behouden van nieuwe en b...

Verdriedubbeling van het internetverkeer in 2018
Tussen nu en 2018 zal het wereldwijde Internet Protocol (IP) verkeer bijna verdriedubbelen. Deze groei komt do...

Social media drijvende kracht achter contentconsumptie
Europese generatie Y gebruikt minder kanalen voor nieuwe content dan generatiegenoten uit de VS Marketeers ...
Weinig gemeentes maken gebruik van public wifi
49 procent van de IT-professionals uit de publieke sector ziet de aantrekkelijkheid van public wifi voor hun s...

Verlenging samenwerkingsovereenkomst SIDN en Vereniging van Registrars
Dinsdag 20 mei ondertekenden Roelof Meijer (directeur SIDN), Erik Logtenberg (voorzitter bestuur VvR) en Flip ...

Verpleeghuis Willibrord ondersteunt zorgverlening met slimme camera’s
Het nieuwe verpleeghuis Willibrord in Middelburg gebruikt ruim 70 camera's om het personeel te ondersteunen al...
Gemeente Maastricht realiseert gratis wifi op Vrijthof
Digitale bereikbaarheid en veiligheid vergroot op drukste plein van Maastricht De gemeente Maastricht hee...

Digitale werkvormen binnen bedrijven geanalyseerd
In een uitgebreid onderzoek onder meer dan 1800 CEO's, IT-managers, business owners en HR-managers in vijf Eur...