
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Belgische telecommaatschappij Proximus biedt vanaf nu gratis oproepen en sms’en naar Turkije en Syrië aa...
De Dutch Data Center Association (DDA) heeft de nieuwste editie van de Datacenter Gids uitgebracht. Hierin o...
Het internetvolume in Amsterdam groeit ook in 2022 stevig door. Een van de grootste internetknooppunten ter we...
Minister Micky Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat opende deze week in Amsterdam de innovatierotonde ...
Online vindbaarheid is erg belangrijk als je een website hebt. Een website heb je namelijk niet voor niets. Je...
48% Van de bedrijven schaamt zich voor hun eigen website. Daarnaast verliezen bedrijven elk jaar een aanzien...
Wie beperkte digitale vaardigheden heeft, heeft beperkte toegang tot financiële dienstverlening. Dat zegt de ...
Een eetstoornis ontwikkelt zich geleidelijk. En het duurt vaak lang voordat iemand met een eetstoornis hulp zo...
Stichting govroam biedt overheidsorganisaties en hun medewerkers een veilige en betrouwbare draadloze toegang ...
Tweetbot en Twitterrific hebben van de ene op de andere dag te maken met een blokkade door Twitter. Deze exter...