
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De online participatie bij gemeentelijke bijeenkomsten tijdens corona krijgt waardering, maar toch heeft fysie...
Het alarmnummer 112 is nog steeds niet genoeg bereikbaar via 4G en bellen via wifi. Dat is in strijd met de be...
De Britse telecomwaakhond Ofcom wil zeker vijfduizend karakteristieke rode Britse telefooncellen van British T...
De FIOD en het OM hebben een grote vangst gedaan in een internationaal witwasonderzoek. De instanties legden n...
De mobiel bankieren-app van ING bestaat tien jaar. In die tijd groeide het gebruik ervan fors. Intussen heeft ...
De Federatie Auteursrechtbelangen en Stichting BREIN bereikten eind vorige week overeenstemming over het blokk...
RED-apparaten, waaronder slimme huishoudelijke en kantoortoepassingen, vallen vanaf 2024 onder nieuwe, strenge...
Vliegtuigbouwer Boeing heeft toestemming om een eigen netwerk van internetsatellieten in de ruimte te brengen....
Vanaf 1 juni 2023 stopt de acceptgiro. Dat besluit komt van Currence, dat producteigenaar is van de papieren b...
Steeds meer Nederlands hebben zorgen over de opmars van slimme technologie. Daarbij spelen ook zorgen over de ...