
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De NHTSA, National Highway Traffic Safety Administration, eist dat autofabrikant Tesla aan de overheid van de ...
Facebook zou 175 mensen uit Afghanistan geholpen hebben met ontsnappen. Dat gebeurde volgens de BBC kort na de...
Meer taken verrichten in minder tijd: dát is waar het binnen het thema productiviteit om draait. De tijd die ...
Tesla gaat een menselijke robot maken. Het eerste prototype van de zogenaamde Tesla Bot moet volgend jaar af z...
Theater de Stoep uit Spijkenisse gaat in het vervolg een app gebruiken om bezoekers te informeren. Het gaat om...
Radiotelescoop LOFAR is erin geslaagd de scherpste beelden tot nu te maken van de ruimte buiten de Melkweg. Da...
Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) schakelt vanaf 12 augustus helemaal over op innovatieve satellietnavigat...
Het Indiase Reliance, in handen van de rijkste persoon india Mukesh Ambani, wordt misschien wel de nieuwe eige...
De grote Nederlandse providers bouwen de ondersteuning van het 2G-netwerk af. Dit mobiele netwerk werd in 1991...
Als je in de horeca niet kunt pinnen loopt de klandizie met zeker de helft terug. Uit een steekproef blijkt da...