
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De ACM heeft de nummers 0906-2121212 en 0906-0400388 ingetrokken. Het gaat om neppe corona doorschakeldiensten...
Provider DELTA start binnenkort met 8 gig internet via glasvezel. Volgens het bedrijf wordt 1 gig wordt nieuwe...
Het fenomeen videoconsulten in de zorg moet zo snel mogelijk in het nieuwe epd terecht komen. Dat is de dringe...
Betrokkenheid van medewerkers is essentieel voor alle bedrijven. Het verbetert de werknemerstevredenheid, het ...
In het eerste kwartaal van 2021 groeide het aantal woningen met glasvezel tot 200.000. Daarmee zet de groei va...
Bedrijven en consumenten mogen hun eigen modem en router aansluiten op het netwerk van hun telecomaanbieder. D...
Europese webwinkels verkochten in het eerste kwartaal van 2021 ver boven verwachting, zegt het CBS. Nederlands...
Ongeveer de helft van de mobiele operators is bezig met de uitrol of planning van standalone 5G core netwerken...
In de politiedatabase 'Camera in beeld' zit een groeiend aantal beveiligingscamera's van particulieren. Binnen...
Een zwerm kleine drones van de TU Delft kan autonoom een gaslek opsporen. Onderzoekers van zowel de TU Delft, ...