
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Zorgaanbieders verplichten steeds vaker een inlog met DigiD via de app. Ze gaan dus niet meer akkoord met inlo...
Microsoft Internet Explorer gaat er volgend jaar mee stoppen. Dat maakt het bedrijf bekend in een blogpost. De...
Je wilt dit soort problemen natuurlijk voorkomen bij een fusie of de implementatie van een nieuw IT systeem. E...
De app CoronaMelder is voortaan nauwkeuriger vanwege een nieuwe versie van het GAEN framework. Dat staat voo...
KPN mag samen met pensioenbeheerder APG een joint-venture oprichten voor de aanleg van glasvezel. De Autoritei...
Dankzij de coronapandemie zijn er in korte tijd essentiële zaken veranderd in de communicatie tussen de inter...
De uitrol van glasvezel in Nederland vordert nu hard. Dat stel de Autoriteit Consument en Markt (ACM) in een r...
Omnichannel ondernemen groeit fors in ons land. Bijna de helft van de ondernemers heeft naast een fysieke zaak...
De komende jaren worden spannend voor de Nederlandse hypotheekmarkt. De eerste generatie die is opgegroeid in ...
Op zondag 25 april was het exact 35 jaar geleden dat het .nl-domein het digitale levenslicht zag. Op 1 mei 198...