
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Channel 4, de Britse tv-zender zond eerste Kerstdag een korte deepfake kersttoespraak uit van koningin Elizabe...
Negentig procent van de Nederlanders missen vaak het menselijke contact en interactie tijdens de virtuele les....
Er liggen vijftig aangiftes tegen de 21-jarige Groninger die binnen drie weken 120.000 SMSjes met frauduleuz...
Steeds vaker shoppen consumenten online, zonder dat ze het doorhebben, ineens buiten de EU. Dit gebeurt via Ne...
Vanaf 31 december 2020 is de EU-regelgeving voor hobby-drones van kracht. Belangrijkste verandering is dat ied...
Het mobiele dataverbruik steeg in het derde kwartaal explosief. Dat blijkt uit de Telecommonitor van de Autori...
Na de sterke stijging in het tweede kwartaal van 2020 groeiden de online consumentenbestedingen en aankopen oo...
Het kabinet trekt nog eens 15 miljoen euro uit voor onderwijs op afstand. Leerlingen in het primair en voortge...
De tweede veiling van frequenties voor snelle mobiele communicatie met 5G start begin 2022. Deze 3,5 GHz-frequ...
De online betaalmethode iDEAL gaat helemaal vernieuwen. Currence, merkeigenaar van iDEAL, gaat fors investeren...