
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
51 partijen ondertekenden donderdag de City Deal ‘Een slimme stad, zo doe je dat’. Staatssecretaris Knop...
De navigatie van de internetballonnen het Google-zusterbedrijf Loon (beide onder beheer van moederbedrijf Alph...
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) krijgt steeds meer signalen dat consumenten te maken krijgen met pogin...
De nieuwe cryptomunt van Facebook gaat diem heten. Dat maakte het bedrijf bekend op de Libra-website. Wanneer ...
De Consumentenbond stapt naar de rechter omdat de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) nog altijd geen besluit nee...
Het einde van 2020 nadert en het is een periode vol uitdagingen en onzekerheden voor zakelijk Nederland. Covid...
De overheid moet nog eens goed kijken naar de afhankelijkheid van het alarmnummer 112 van telecomprovider KPN....
Online platformen spelen een steeds grotere rol bij winkelen op internet. Ook zakelijk is dat het geval. Terwi...
Webwinkels moeten een stuk duidelijker zijn over hun levertijden. Dat stelt de De Autoriteit Consument & M...
KPN gaat de uitrol van glasvezel in ons land drastisch versnellen. De bedoeling is dat het aantal glasvezelaan...