
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Nog voor de komst van een vaccin tegen corona, gaat het kabinet desinformatie op sociale media bestrijden. Dat...
Nederlandse nieuwssites, op die van de de NPO na, gebruiken veel vaker trackingcookies dan elders in de EU. Ze...
Connected Conservation Foundation is een nieuwe organisatie die stroperij met tech wil aanpakken. De stichting...
Een helend hart en het hoofd in de wolken zijn twee van de in totaal 2017 nieuwe emoji's voor 2021. Dit maakt ...
Een wereldwijd samenwerkingsverband van opsporingsdiensten tegen drugsverkopers op het dark web leidde tot 179...
Meer dan 70 procent van de overheidswebsites is niet digitaal toegankelijk. De sites voldoen niet aan de nieuw...
De Europese Commissie test momenteel een gatewaydienst voor corona-apps. De bedoeling is dat de apps van diver...
Telecomaanbieders moeten informatie over mobiele abonnementen beter vergelijkbaar te maken. Dat zegt de Autori...
Facebook legt teveel nadruk op PR en laat de bestrijding van nepnieuws en desinformatie teveel liggen. Dat geb...
Vooral de effecten door corona op de B2B-markt zijn in het tweede kwartaal debet aan een doorgaande daling op ...