
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo hebben 5G-frequenties binnengehaald. Dat gebeurde op via de Nederlandse multiba...
De Fraudehelpdesk startte gisteren een campagne tegen zogeheten bitcoinadvertenties. Dit zijn nep-advertenties...
De app CoronaMelder moet volgens het ministerie van Volksgezondheid vanaf 1 september van start gaan. Vanaf 17...
Consumenten mogen hun eigen modem, router of mediabox, gewoon aansluiten op het netwerk van hun telecomaanbied...
Hosters die nog online kinderporno op hun servers hebben staan, krijgen nog twee maanden om dat te verwijderen...
Nederlandse Facebookgebruikers moeten financiële compensatie krijgen vanwege schending van hun privacy. Dat s...
Gebruik van mobiele data zit al jaren in de lift. Ook dit jaar is dat het geval. De eerste drie maanden van he...
De consumentenrechten die gelden in fysieke winkels moeten voor online shopper het zelfde worden. Dat stelt st...
De coronamaatregelen hebben een doorbraak in thuiswerken geforceerd. Noodgedwongen zijn we terechtgekomen in h...
Zeker 43 procent van de onderwijsprofessionals vindt dat digitaal lesgeven een positieve invloed heeft op de p...