
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Europese webwinkels worden steeds populairder in ons land. Dat stelt het CBS in een onderzoek naar het buitenl...
Nederlanders die deze zomer in de problemen komen op hun vakantieadres kunnen vanaf dinsdag ook WhatsAppen naa...
In Europa moeten aanbieders internetverkeer zonder discriminatie behandelen. Het toezicht op goede internettoe...
In Maastricht ging gisteren de eerste 5G-verbinding via het bestaande Nederlandse netwerk 'live'. Dat meldt pr...
Het internationale netwerk van KPN is overgenomen door cloudprovider GTT. Ook de internationale glasvezelactiv...
Voor eenmanszaken en consumenten moet snel een einde komen aan de irritatie rond telemarketing. Dat stelt staa...
Internet moet worden opgeschoond van kinderporno. Minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid kondigt in e...
Het mobiele dataverbruik steeg in 2018 met 59% ten opzichte van 2017. Dit verbruik kwam daarmee op 537 miljard...
Vakantiegangers maken steeds minder gebruik van WLAN of WiFi-netwerken. In plaats daarvan vertrouwen reizigers...
Streng toezicht op gebruik van informatienummers blijft belangrijk. Dat schrijft de Autoriteit Consument &...