De impact van nieuwe zorgtechnologie op bestaande zorgprocessen

Wat is de impact van nieuwe zorgtechnologie op bestaande zorgprocessen? Deze whitepaper geeft tips en inzichten in dit veranderproces. Zorgtechnologie heeft legio voordelen omdat zorgmedewerkers efficiënter werken en het cliëntwelzijjn verbetert.

Om optimaal te profiteren van nieuwe technieken is het belangrijk om een veranderproces te starten. Medewerkers moeten de kans krijgen om de nieuwe oplossing eigen te maken en hierop te kunnen vertrouwen. Ook moeten processen worden herzien of opnieuw worden ingericht. Daarnaast moet de zorgorganisatie zichzelf de vraag stellen of de juiste voorwaarden in de organisatie aanwezig zijn om het traject succesvol te doorlopen, ofwel wat is het innovatievermogen van uw zorgorganisatie? Kortom, de keuze voor nieuwe zorgtechnologie heeft een grote impact op uw zorgorganisatie.

In deze whitepaper delen wij onze ervaringen met de implementatie van nieuwe zorgdomotica, in de hoop uw organisatie handvatten te geven bij de realisatie van uw visie met zorgtechnologie.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die nieuwe zorgtechnologie uw organisatie kan bieden? Maak een afspraak met een van onze zorgadviseurs om samen met u de mogelijkheden en een passend een advies voor uw zorgorganisatie te bespreken.

In 6 stappen de juiste zorgdomotica-oplossing

Hoe komt u tot de keuze van een juiste zorgdomotica-oplossing waarmee uw zorgmedewerkers efficiënter werken en meer tijd besteden aan cliënten? Hertek Care begeleidt u met 6 stappen naar de best passende zorgdomotica-oplossing voor uw zorgorganisatie. U legt het juiste fundament voor zorgvernieuwing waarvan uw zorgorganisatie profiteert, vandaag én in de toekomst. Uw visie is bepalend voor onder meer de draadloze infrastructuur, het communicatie device en hoe u zorgdomotica toepast. Maar hoe gaat u om met procesverandering, de adoptie door uw medewerkers en zorgt u ervoor dat data uw zorgproces verbeterd? Wij ondersteunen u met iedere stap, zodat technologie zorgt voor maximale ondersteuning van uw cliënten, medewerkers en processen.

Lees ook:

Gerelateerde berichten...