
Beeld en Geluid: kennis distilleren uit bergen spraak
Een callcenter voert tien- tot honderdduizenden telefoongesprekken per jaar. Hoe kun je met data-analyse kenni...
"*" geeft vereiste velden aan
Een callcenter voert tien- tot honderdduizenden telefoongesprekken per jaar. Hoe kun je met data-analyse kenni...
Het optimaliseren van een organisatie moet starten vanuit het doel van de organisatie. Dit geldt tenminste voo...
Eigenlijk zijn dit twee verhalen. Lees het eerst met het idee dat de organisatie de it-organisatie is. Lees he...
Optische opslagmedia lijken - net als tape - iets uit het verre ict-verleden. In de praktijk doen beide nog di...
In het eerste deel – dat in december 2015 werd gepubliceerd - van dit tweeluik gaven we inzicht in hoe Gartn...
We verzamelen steeds meer data. En dat is mooi, want daarmee kunnen we slimme toepassingen ontwikkelen. Met de...
In het ICT/Magazine hebben we het veelvuldig over technologische veranderingen. We blijven ons verbazen over h...
De grote uitdagingen van de 21ste eeuw dwingen ons om met innovatieve oplossingen en toepassingen te komen. Om...
Jarenlang bestond het verrichten van wetenschappelijk onderzoek uit het stellen van een hypothese, die daarna ...
In de twee vorige afleveringen hebben we gezien dat IT een helder beeld moet hebben van succes, want dan kunne...