Het is een steeds grotere uitdaging voor bedrijven om op de juiste manier te communiceren met hun klanten. Communicatie gaat over veel verschillende kanalen en vindt plaats op elk moment. De verwachting van klanten over service en dienstverlening stijgt daarmee enorm: communicatie moet sneller, beter en vaker.
Om aan die verwachting van de consument te voldoen ligt bij bedrijven een complex communicatievraagstuk op het bord:
– Hoe voldoe je aan die verwachting van je klanten? (en hoe overtref je ze?)
– Hoe richt je je bedrijf in, zodat je alle communicatie op een goede manier kan verwerken?
– Hoe krijg je dat technisch voor elkaar, zodat alle systemen met elkaar samenwerken en je medewerkers efficiënt kunnen samenwerken?
Voys One
Er bestaat een communicatieoplossing voor de grootzakelijke markt die alle communicatie van een bedrijf optimaal stroomlijnt.
Met de Managed Cloud telefonie oplossing van Voys One is jouw bedrijf voorbereid op de toekomst. Met deze toepassing heeft je bedrijf geen centrales op locatie meer nodig die onderhoud en updates nodig hebben en een grote afschrijfpost zijn. Met de oplossing van Voys communiceer je vanuit de cloud, waardoor je communicatieoplossing altijd up to date is en voorzien kan worden van de nieuwste technologie en integratie.
Contact Center
Met de Mitel Contact Center toepassingen integreer je alle communicatie met je klanten in dezelfde toepassing. Zo monitor je het inkomend belverkeer, maar ook je sociale media en zelfs Whatsapp. Deze toepassing is te gebruiken voor elk formaat contact center en is inclusief automatic call distribution, waardoor je de work load slimmer verspreidt over de agents van je contact center.
Zo kun je beter rekening houden met je planning en bezetting door een exacte wachttijdvoorspelling.
Als je als bedrijf goed je communicatiesoftware voor elkaar hebt, kun je voldoen aan de verwachtingen die klanten anno 2017 van jouw bedrijf hebben. Sterker nog, hiermee kun je ze overtreffen.