
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Uit een analyse van de Benelux-resultaten van een IDC-onderzoek onder HR-professionals en lijnmanagers blijkt ...
Brusselse taxichauffeurs maken zich een stuk minder druk om het hebben van teveel contant geld in de wagen. Vo...
De tijd die het kost om een mobieltje op te laden heeft niets te maken met het formaat van de accu of de aansc...
AanUit.net opent haar 1.000ste stroompunt en biedt de recreatiesector daarmee een nieuwe manier voor het activ...
Bijna drie op de vier studenten (73%) wereldwijd vindt dat hun universiteit zijn digitale ervaring moet verbet...
Apple Car, bijgenaamd Project Titan lijkt bezig te zijn met oplaadpunten voor hun eigen elektrische auto. Dat ...
Hoge consumentenverwachtingen, vervagende grenzen tussen online en fysiek winkelen en mobile first advertising...
Welk nieuws trending is en wat niet gaat Facebook vanaf nu anders in de gaten houden. Dat is de uitk...
Nederlandse bedrijven verwachten binnen twee jaar meer geld uit te geven aan online dan offline communicatie. ...
De interactieve documentaire Jheronimus Bosch - de Tuin der Lusten is een internationaal succes. Het Nederland...