Social Media Week Holland (#SMWNL) maakt eerste zes sprekers bekend

Social Media Week Holland (#SMWNL) maakt eerste zes sprekers bekend

BMW, de VN, Tikkie en Philips zijn een paar van de belangrijkste sprekers tijdens Social Media Week Holland (#SMWNL). De eerste zes sprekers zijn inmiddels bekend. #SMWNL vindt dit jaar van 14 tot en met 16 november tegelijkertijd plaats met Social Media Week Kiev, Londen, Manilla, Durban, Toronto en Zürich. De Nederlandse versie vindt plaats in COMM in Den Haag.

Tijdens het driedaagse boutique-event staat elke dag een ander thema centraal namelijk. Dit zijn ‘Social & Innovation in Government’, ‘Social & Innovation in Business’ en Social & Innovation in Society’.

 

De sprekers die nu bekend zijn:

  • Sofia Diarra (Chief of Section UN Video bij de Verenigde Naties)
  • Peter Kentie (Managing Director bij Eindhoven365)
  • Guido Berben (Partner Manager bij Tikkie)
  • Didier Zegers (Head of Digital bij Philips)
  • Marc Bras (Head of BMW i bij BMW Group Nederland)
  • Peter Svejgaard (Project Manager Social Media bij‎ Spies DK onderdeel van Thomas Cook Group)

Dit jaar brengt #SMWNL met het wereldwijde thema ‘Closer’ een ode aan connectiviteit en de kracht die technologie biedt om mensen dichter bij elkaar te brengen. Met COMM, museum voor communicatie, als toepasselijke hoofdlocatie en meer dan 25 keynotes, paneldiscussies en workshops per dag, biedt #SMWNL een boutique-event met diepgang, waar tegelijkertijd successen én fuck-ups gevierd worden.

 

25 steden

Social Media Week (SMW) vindt jaarlijks in 25 steden wereldwijd plaats. Het is een van ’s werelds toonaangevende conferenties én een inspirerend nieuwsplatform.

SMW biedt merken, bureaus en technologieleveranciers de nieuwste inzichten en trends op het gebied van marketing, communicatie, social media, technologie en innovatie. En niet te vergeten, toegang tot een wereldwijde community van communicatieprofessionals.

 

Programma

Woensdag 14 november van 9.00 tot 18.00 uur
Dagprogramma ‘Social & Innovation in Government’
Verwacht op deze dag sprekers als Sofia Diarra, Chief of Section UN Video bij de Verenigde Naties en Peter Kentie, Managing Director bij Eindhoven365.

Donderdag 15 november van 9.00 tot 18.00 uur
De tweede dag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Business’. Met sprekers als Guido Berben, Partner Manager bij Tikkie en Marc Bras, Head of BMW i bij BMW Group Nederland
Vrijdag 16 november van 9.00 tot 18.00 uur

De derde dag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Society’. Met sprekers als Marc Bras, Head of BMW bij BMW Group Nederland en Peter Svejgaard, Project Manager Social Media bij‎ Spies DK (Thomas Cook Group) en Didier Zegers, Head of Digital.

Locatie
COMM
Zeestraat 82
2518 AD Den Haag
Nederland