
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Zakelijk gebruik tablet voornamelijk buiten werktijd
Het zakelijk gebruik van smartphone en tablet is sterk in opkomst. Na werktijd gaat het gebruik van tablets ha...

Vier nuttige BYOD-lessen uit de praktijk
Er is de afgelopen jaren erg veel te doen geweest rond ‘bring your own device’ (BYOD) en mobiliteit. Inmid...

Philadelphia zet als eerste Careware in voor gehandicaptenzorg
Landelijke zorginstelling registreert voortaan alle één op één cliëntcontacten met app Philadelphia Z...

Digitale overheid tast onafhankelijkheid ouderen aan
Ouderen in Nederland worden sterk afhankelijk van de hulp van anderen wanneer de overheid besluit alle contact...

SIM-only neemt mobiele markt over
SIM-only abonnementen, oftewel abonnementen zonder bijgeleverde mobiele telefoon, zijn ongekend populair en ne...

Organisaties versterken netwerkarchitecturen voor ondersteuning mobility
Organisaties blijven investeren in alomtegenwoordige draadloze verbindingen aan de randen van hun netwerk. Daa...

Aantal tabletbezitters groeit niet meer
Er is een einde gekomen aan de groei van het aantal tabletbezitters. Vorig jaar groeide de tabletmarkt nog met...
Roeiers op weg naar Rio met Google Glass
Nederlandse roeiers zijn in hun voorbereiding op de Olympische Spelen van Rio in 2016 te herkennen aan een nov...
Hypothekenbranche koploper in online samenwerking met klant
Eén derde van de financiële professionals uit de hypothekenbranche werkt veel online samen met de klant. Dat...

Alle business wordt smart business
Het internet der dingen komt nu snel dichterbij. Steeds meer apparaten zijn met elkaar verbonden. Momenteel zi...