
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Forrester waarschuwt voor ‘app gap’
Implementatie en beveiliging van het mobiele werken blijft voor veel CIO's en IT-managers een crime. Op het...

Groei van BYOD in Europa belemmerd door bezorgdheid over veiligheid
Oracle ondervroeg zevenhonderd Europese bedrijven over het onderwerp Bring Your Own Device (BYOD) in het kader...

Gratis website voor Nederlandse gemeenten
De gemeente Vught en internetbureau ezCompany stellen gratis werkende gemeentewebsite beschikbaar aan alle Ned...

WeTransfer lanceert mobiele app
WeTransfer, de grootste online file-transfer service, kondigt de lancering van hun file-transfer app aan. Init...

Corporate site Sligro Food Group ingrijpend vernieuwd
Sligro Food Group heeft zijn corporate website vernieuwd. Een groot voordeel van de nieuwe online is dat deze ...

Een IT-project is een veranderingstraject
In het verleden omvatte een it-project niet veel meer dan een verandering van software. Tegenwoordig hebben it...

Gemeentes Amstelveen en Aalsmeer voldoen aan Webrichtlijnen 2
De gemeentes Amstelveen en Aalsmeer voldoen sinds kort aan de Webrichtlijnen 2. Dat betekent dat hun websites ...
Europese bedrijven verspillen miljarden aan mobility
iPass heeft het Wi-Fi Cost Index rapport uitgebracht. Daaruit blijkt dat Europese bedrijven ruim 50% teveel ui...

Internationaal mobiel verkeer: wees kritisch op uw abonnement
Uit onderzoek van Telecompaper blijkt dat maar liefst 67 procent van de grootzakelijke gebruikers niet precies...

UMC Utrecht vervangt telecommunicatie
Telecom is vandaag de dag veel meer dan alleen bellen. Dit geldt zeker voor een academisch ziekenhuis, waar st...