
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
In de huisartsenzorg moeten snelle verbeteringen komen in de ICT-toepassingen. Dat moet informatie-overload te...
Rond de 27.000 houders van .nl-domeinen kregen waarschuwingen dat hun domein werd gebruikt voor phishing. Dat ...
Apple voldoet niet aan de eisen rond aanbieden van meerdere betaalsystemen bij datingapp-aanbieders van de Aut...
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) is niet in gebreke door niet zelf op te treden in de meest recente Google-...
Tijdens de online editie van Eurosonic Noorderslag testen diverse tech-startups hun innovaties. Die gaan van e...
Europol heeft VPNLab per direct offline gehaald. Cybercriminelen misbruikten deze VPN-dienst voor onder andere...
Apple wijzigt het beleid rond datingapps in de App Store. Dat meldde het bedrijf aan de Autoriteit Consument &...
Een aantal grote leveranciers van kunstmatige intelligentie voor communicatie heeft vorig jaar de ondersteunin...
Het gebruik van DigiD en de DigiD-app groeide in 2021 flink. In totaal logden men 545 miljoen keer in met Digi...
De dieselprijs stijgt, harder dan die van benzine, naar ongekende hoogte. Grootste oorzaak daarvan is het vele...